مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى
مرحبا بك في منيديات مدرسة مبارك الاعدادية
منندي تعليمي يخدم الطالب - المعلم - ولي الامر
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا فقم بالتسجيل وافيد وااستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 22 ... 43  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب


الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 20
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الإثنين أغسطس 30, 2010 7:18 am

بصراحه مش عارفه
بس هحسسه اني متجرحتش ولا حاجه
و هحاول ارد عليه رد احسسه فيه انه مش كويس واني اكبر من اني ارد عليه
وبعدين اودي وشي الناحيه التانيه واديها عيااااااط
لاني اكيد هكون اتجرحت


تعمل ايه لو كنت في امس الحاجه لشخص ما ومنتاش لاقيه

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارة السعيد



الموقع : بين النجوم
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 942
عدد المساهمات : 750

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الإثنين أغسطس 30, 2010 10:25 am

أكيد هزعل لو كان بيتهرب منى
هتعمل ايه لو حبيت صاحبك أوى وبعدين أكتشفت إنك مش أعز صديق عنده ؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الإثنين أغسطس 30, 2010 1:24 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
عادي يا بنتي هو انا لازم اكون اعز صاحب عنده
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادي
منا ممكن اخليني اعز صاحب عنده
شوية بشتكنات من بتوعي وهتبقي الحكايه عنب قوي
--------------------------------
لو خيترك بين حبيبك او حبيبتك وصاحبك او صحبتك





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارة السعيد



الموقع : بين النجوم
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 942
عدد المساهمات : 750

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الإثنين أغسطس 30, 2010 8:10 pm

لأ لازم تكون أعز صاحب لإنك لو مش أعز صاحب خصوصا وانت بتحب صاحبك اكتر من أى حد أكيد هتنجرح لو حسيت أنه مخبى عليك حاجات كتير ومش مهتم بيك زى ما انت مهتم بيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 4:56 pm

بصراحة مش قدها

السؤال
.
.
.

ماذا تفعل لو ابتعد عنك اعز الناس عليك؟.


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 5:12 pm

سارة السعيد كتب:
لأ لازم تكون أعز صاحب لإنك لو مش أعز صاحب خصوصا وانت بتحب صاحبك اكتر من أى حد أكيد هتنجرح لو حسيت أنه مخبى عليك حاجات كتير ومش مهتم بيك زى ما انت مهتم بيه
لو تسمحيلي يا سارة هزود علي كلامك حته بسيطه
اللي ممكن يجرحني أنا شخصيا أو أي حد انه يكتشف ان مكانتي مثلا عندك أقل من مكانتك عندي
ودي حاجة تزعل أوي أنا عن نفسي بسميها خيانه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 5:37 pm


aya كتب:

بصراحة مش قدها

السؤال
.
.
.

ماذا تفعل لو ابتعد عنك اعز الناس عليك؟.





طيب علشان انتي محددتيش السبب اللي هيخليهم يبتعدو عني

هقول أنا
قولتلك قبل كده طول ما أنا عارف مصلحتي كويس وفاهم أنا بعمل ايه محدش يقدر يبعد عني أبدا بالعكس هيحبوني أكتر وأكتر و لا زم أعاملهم كويس طبعا

ده لو أنا كويس

لو أنا مثلا كنت كويس وبعدين مثلا مثلا لا قدر الله اتغيرت وصفاتي بقت وحشه وبقيت مش منتبه لمصلحتي وبقيت بعامل أعز الناس معامله وحشه أكيد أكيد هيبتعدوا عني

طيب ازاي بقي أخليهم يرجعولي تااااااااااااااااني

ان أنا طبعا أكيد مثلا مش هبقي حاسس اني بقيت وحش في اللحظه دي
لكن هعرف بعد أما أشوف تأثير الناس من حوليا
بعد كده هتبدأ تحصلي بقي عمليه الندم علي اللي عملته
وبعد كده هبدأ أحدد بالظبط الحجات الوحشه اللي فيا وأبدأ أصلحها والسلبيات اللي عندي أخليها ايجابيات

وكده انشاء الله يرجعوا تااااااااااااااني وأكتر من الأول كمااااااااااااااااان

لو مرجعوش بقي يبقي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



وبكده أعزائي المشاهدين نكون وصلنا الي نهايه حلقتنا


وسؤالي

الزمن اللي احنا فيه ده يخليك تثق في أي حد من اصحابك

الزمن اللي احنا بنسميه زمن ((خد وهات))ا










الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 7:16 pm

يا سلام يا سلام
علي الردود
اجابة شاملة

وسؤالك
قدها طبعا
اولا مش اي حد طبعا ينفع اثق فيه
يعني مثلا ميبقاش حد لسة مصاحبا واقولو علي كل حاجة واسيح يعني
انما لو حد مصاحباه من زمان ومتاكدة منه ومتاكدة ان هو مش ممكن يضحك عليا اكيد بثق فيه
وعلي فكرة انا مش من النوع اللي بيثق في كل الناس

السؤااااااااااااال
.
.
.

من هو مثلك الاعلي؟


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سارة السعيد



الموقع : بين النجوم
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 942
عدد المساهمات : 750

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الثلاثاء أغسطس 31, 2010 8:16 pm

MOHAMED كتب:
سارة السعيد كتب:
لأ لازم تكون أعز صاحب لإنك لو مش أعز صاحب خصوصا وانت بتحب صاحبك اكتر من أى حد أكيد هتنجرح لو حسيت أنه مخبى عليك حاجات كتير ومش مهتم بيك زى ما انت مهتم بيه
لو تسمحيلي يا سارة هزود علي كلامك حته بسيطه
اللي ممكن يجرحني أنا شخصيا أو أي حد انه يكتشف ان مكانتي مثلا عندك أقل من مكانتك عندي
ودي حاجة تزعل أوي أنا عن نفسي بسميها خيانه
فعلا عندك حق هو ده اللى بقصده و بجد دلوقتى مش عارفة حتى الآن ألاقى صديقة ليه بتحبنى قد ما بحبها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الخميس سبتمبر 02, 2010 3:10 am


سيبك من السؤال المتخلف والعبيط اللي أنا حطيته
واللي عمره ما هيكون ليه اجابه
الا من اتنين بس الأب والأم




يلي بقي هسألك سؤااااااااااال خفيف كده

ازيك
لأ طبعا مش ده السؤال

انزلي تحت




هل انتي عندك اصحاااااااااااااااااااب مخلصين ميه في الميه

يعني صاحبه مقفله العداد
وعمركوا ما اتشكلتوا مع بعض
ولا حصل بنكوا حوااااار
يضايق
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الخميس سبتمبر 02, 2010 9:44 am

ايوة عندي طبعااااااااااا
اعز واحلي وارق واجمل صاحبة
ومش هلاقي زيها ابدا
اكيد عرفتها رضوي
العسل السكر
دا احنا عاملين زي التؤام
بس اكيد اتشاكلنا قيل كده بس اتصالحنا ومن يومها واحنا مش بنتشاكل
الله اكبر
خمسة وخميسة

وعلي فكرة انا متاكدة ان ده راي كل الناس في رضوي
انها عسل وسكر وكل الحاجات اللي انا قلتها دي


دوري انا
سؤاااااااااااااااااااالي
يعني انت معندكش صاحب مخلص

تامنه علي اسرارك وتثق فيه جدااااااااااااااا
واعز صاحب عندك قلي بتثقك فيه بنسبة كام
او انتوا اصحاب بنسبة كام؟؟؟؟
عايزة رد بسرعة


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الخميس سبتمبر 02, 2010 10:30 pm

انا ادها
انا نسبة الصداقة100%

على من تبكى ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
أ/جيهان القباري
مؤسسة المنتدي
مؤسسة المنتدي


انثى
العمر : 44
نقاط : 2330
عدد المساهمات : 1279

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الخميس سبتمبر 02, 2010 10:57 pm

على أمى وأبى ربنا يرحمهم
سؤالى بقا
مين قدوتك فى الحياة


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
heba salah_love



الموقع : موجودة فى البيت امام موقع مدرسة مبارك الاعدادية
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 1350
عدد المساهمات : 858

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 12:43 am

ابى وامى
نفسك تبقى اية فى المستقبل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 12:48 am

نفسي ابقي دكتوووووووووووووووووورة كبيرة اوي

وابقي محبوبة من الناس
وعلي فكرة مش عشان الناس يقولو عليا دكتورة
بس عشان طبعا ماما وبابا يحسوا انا بقيت حاجة كبيرة
وعشان اكون برده في نظر نفسي كبيرة
واكيد طبعا عشان اساعد الناس وهدف في دماغي عايزة احققه لما اكبر وابقي دكتورة



السؤاااااااااااااااااااااااال


ما رايك فيمن يجرحك ثم يقول امزح معك ...؟


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
heba salah_love



الموقع : موجودة فى البيت امام موقع مدرسة مبارك الاعدادية
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 1350
عدد المساهمات : 858

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 12:52 am

لا طبعا مينفعش كدة هيكون مش محترم
السؤال مين الى مسنعد تفدية بروحك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:44 am

heba salah_love كتب:
لا طبعا مينفعش كدة هيكون مش محترم
السؤال مين الى مسنعد تفدية بروحك

أي واااحد مسلم حتي لو كان واحد أنا عارفه ومبيحبنيش


سؤااااااااااااااااااااااااالي

امتي بتحس بالذنب والاحباااااااااااط؟؟؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 1:46 am


zahraa كتب:
انا ادها
انا نسبة الصداقة100%

على من تبكى ؟


هههههههههههههههههههههههههههههههههه


مش حاااااسه انك بتبلغي في نسبه الصدااااقه
100% ليه ده انتي مصاحبه بنات كووووول باين؟؟


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 2:01 am

aya كتب:

ايوة عندي طبعااااااااااا
اعز واحلي وارق واجمل صاحبة
ومش هلاقي زيها ابدا
اكيد عرفتها رضوي
العسل السكر
دا احنا عاملين زي التؤام
بس اكيد اتشاكلنا قيل كده بس اتصالحنا ومن يومها واحنا مش بنتشاكل
الله اكبر
خمسة وخميسة

وعلي فكرة انا متاكدة ان ده راي كل الناس في رضوي
انها عسل وسكر وكل الحاجات اللي انا قلتها دي


دوري انا
سؤاااااااااااااااااااالي
يعني انت معندكش صاحب مخلص

تامنه علي اسرارك وتثق فيه جدااااااااااااااا
واعز صاحب عندك قلي بتثقك فيه بنسبة كام
او انتوا اصحاب بنسبة كام؟؟؟؟
عايزة رد بسرعة




لا لا لا
مش هحسدك علي فكره

بانسبه للسؤال بقي بتاااع أعز صاحب وتأمنه علي أسرارك
دي علي فكره مضحكه جدااااااااااااااااااااااااا

ثانيا اصحاااابي اللي اتعررررفت عليهم


أحمد سررراج

محمود بهجت
بس دول مش أدي

دول أكبر مني بسنتيت

ومش ساكنين معايا

أقولك صفااااااااااات اصحابي اللي صاحبتهم


أولا


واحد حبيبك ماشي يا محمد يا سامح يا باشا ومن وراك يأما يوقع بينك وبين زمايلك علشان أنا بظلمهم لو قلت اصحاااابي يأما أي حاجه تقولهالوا يروح يقول لممته عدل
كل حااااااجه

واحد تمشي معااااها تلقيه عمال يكلم علي ده وعلي ده ويتكلم في حجااااااااااااااااااات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

واحد دمه أبيض وأخد في نفسه مقلب ومفكر نفسه ظررررررررررررررررررريف

واااااااااااااااااااااااااااحد تلاقيه سايق الفرده و عامل نفسه الزعيم ولو مسكته تموته

واحد تلاقيه بيتمنظر قدااااام أي حد

واااااااحد تلاقيه صايع وتيت وسيس أخر حااااااااااااااااااااااااجه

وعلي رأي المثل اللي يمشي ورا الشباب السيس ميخلاش من الكرارريس

وااااحد غبي ومستظرف نفسه جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

كفايه كده بقي

في ناس مش عااااارف بقي هيبقوا زي ماهما ولا صفاتهم ممكن تتغير ونبقي اصحااااب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الجمعة سبتمبر 03, 2010 10:39 am

يعني انت عايز تقول
ان انت معندكش صاحب مخلص


انا لو من غير رضوي كنت اموت


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
RADWA



انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   السبت سبتمبر 04, 2010 6:58 am

وانا كمان يا اية دا انتى نصى التانى
فين السؤال؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   السبت سبتمبر 04, 2010 9:21 pm

رضوي السؤال بتاع محمد سامح

متي تحس بالذنب والاحباط؟؟؟


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام


ذكر
العمر : 19
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الأحد سبتمبر 05, 2010 1:10 am

aya كتب:

يعني انت عايز تقول
ان انت معندكش صاحب مخلص


انا لو من غير رضوي كنت اموت



منا قولت محمود وأحمد

بس هما فين

تقدري تقولي معنديش اصحاب


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MIss ROfy
مشرفة قسم الهوايات والمواهب


الموقع : sharm elden ((sef elden))
انثى
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 2413
عدد المساهمات : 2150

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الأحد سبتمبر 05, 2010 2:07 am

فين السؤال
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يا جدعان
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب


الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 20
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن   الأحد سبتمبر 05, 2010 2:52 am

السؤال لسه بتاع ايه

احس بالياس والاحباط لما تتاخد مني حاجه او حد كان نفسي فيه


مين اكتر واحد متضايق منه في الدنيا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
قدها ولا مش قدها لو قدها ادخل ولو مش قدها بلاش احسن
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 43انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 22 ... 43  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى :: منتدى مسابقات والعاب الاعضاء :: تسالى الاعضاء-
انتقل الى: