مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى
مرحبا بك في منيديات مدرسة مبارك الاعدادية
منندي تعليمي يخدم الطالب - المعلم - ولي الامر
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا فقم بالتسجيل وافيد وااستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:07 pm

انتي جيتي يا حجه
اوكي
وادي قاعده 111111111111111111





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:08 pm

والله لهبدا واقول

111111111
انا شكلي هقلبها عنادهههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Melek

avatar

الموقع : في السحاااااااااااااااااااااب
انثى
العمر : 19
نقاط : 1106
عدد المساهمات : 1059

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:09 pm

ايوه جيت
11111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:09 pm

عناد اشطه وعلي راي المثل
وجنت علي نفسها عاشقه

وادي قاعده
معاكي للصبح بقي
111111111111111111111





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:11 pm

انا شكلي هخنكم يا بنات انتم فين No No Mad

انا اللي هبدا واقول 11111111111

الموضوع بقي ممل ههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Melek

avatar

الموقع : في السحاااااااااااااااااااااب
انثى
العمر : 19
نقاط : 1106
عدد المساهمات : 1059

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:14 pm

22222222222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:16 pm

3333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:17 pm

44444444444

افتحى ميلك




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:18 pm

55555555555
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:27 pm

اشطة

1111111111111




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:30 pm

222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:40 pm

333333333333333




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:41 pm

1111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 7:59 pm

1111111111111111




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:00 pm

1111111111111
اه حظكم حلو
النت كان قطع





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:01 pm

222222


عدل سابقا من قبل رجل المستحيل في الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:02 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة المستحيل
مشرف باب الشعر والادب
avatar

الموقع : في الدنيا
انثى
العمر : 21
نقاط : 3869
عدد المساهمات : 3730

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:01 pm

111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:03 pm

222222222222222




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:03 pm

11111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:04 pm

يلى بسرة يارجاااااااالة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:04 pm

2222222222222222222





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:04 pm

فين رجاااااالة المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:05 pm

3333333333333





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
????
زائر



مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:06 pm

444444444
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))   الأربعاء سبتمبر 08, 2010 8:06 pm

5555555555555555





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
منافسة جامدة بين البنات ولاولاد ((((( شد الحبل)))))
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 6 من اصل 21انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 21  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى :: منتدى مسابقات والعاب الاعضاء :: تسالى الاعضاء-
انتقل الى: