مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى
مرحبا بك في منيديات مدرسة مبارك الاعدادية
منندي تعليمي يخدم الطالب - المعلم - ولي الامر
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا فقم بالتسجيل وافيد وااستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تعالوا نلعب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
RADWA



انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الإثنين ديسمبر 06, 2010 10:36 pm

اما نشوف مين هينقذك
لو عليا انت مانسنا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الإثنين ديسمبر 06, 2010 10:44 pm

انتى خاطفة مين بالظبط




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الإثنين ديسمبر 06, 2010 10:45 pm

انتى خاطفة المدير العام

رحتى ف داهيييييية




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نورهان أيمن



الموقع : فى الدنيا
انثى
العمر : 18
المزاج :
نقاط : 4241
عدد المساهمات : 3952

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الإثنين ديسمبر 06, 2010 10:46 pm

ايوه الله فعلا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الإثنين ديسمبر 06, 2010 11:33 pm

اتفضلى يا ستى
المدير العام مننا وعلينا

الدشليونات بتاعتك اهيه



وادى العربيات يا ستى
بصى مش هحرمك من حاجة





















خلصنا من العربيات.

وادى القصر



مجوهرات تستاهل ايدك






مدرسة دى على فكرة


وادى المطعمين




لاب توب
يليق بيك



ده نص الفديه

بكره اكملك




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 7:23 am

طول عمرك اصيله يا ظاظا والله
وشكرا يا برنسس علي الجدعنه دي
تتردلك في اي خطفه او جريمه تانيه
بس البت دي مفتريه كل دي فديه فيه
ليه خاطفين احمد زويل
هههههههههههههههههه
وبالنسبه لرضوي
احب اقولك انك غلطي
غلطي جامد يعني
وحسابك معايا تقل وهصفيه قريب لما اقضي بس
هخلي نهارك ملون بلون غامق
وزي ما المثل بيقول
الي بيلعب مع النار (الي هو انا يعني) بتحرقه لا ومش
بتحرقه بس دي بتعلم عليه كمان
وتاني مره اوجه شكر خاص للمشرفه العامه علي المنتدي
يعني الجدعنه
يعني الفتونه
يعني الاصاله والحمشنه
وسمعني احلي سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
حاير طاير من هنا لحد الجزايز
وسلام علي طول السلام تالت مره
ههههههههههههههههههههههههههههه
يلا اديني هعوضلك الفديه الي دفعتيها فيا يا زهراء من النقطه الي هتجيلك





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 9:27 am

هههههههههههههههههههههههه

وديتي نفسك في داهية يا رضوي

بس احسن حاجة عملتيها
انك خطفتي المدير العام

دا انتي طلعتي مجرمة جامدة وانا مش عارفة بقي

وزهراء هتاخد مكافاة
ايه

بس مش شايفة ان اللي انتي طالباه كتير
هههههههههه


انا فكرت ان محدش هيفكر ينقذك


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 9:32 am

ايووة والله دى مفتررررررية اووووووووى


وكنت باقول ع المدير العااااام ظاااااالم


طلعت رضوى استاذة اجراااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 9:58 am

ههههههه

والله معاكي حق


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 10:02 am

مش عارفة طالبة اييييييه


كانها بتتسوق ل10 سنين قداااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 10:06 am

عشرة مين قولي 100
1000

كده يعني


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:06 am

هههههههههههههههههههه

مفترية مفترية يعنى

وشكرا ع التحية والسلام
و بلاش ظاظا دا مبحبهوش خليها زهراء احسن




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:08 am

اوكي زي ما تحبي





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:18 am

وادى الاراضى يا ستى
استقبلى


















هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:20 am

تمام قوي هتخطفي مين بقي؟؟؟؟؟؟؟؟





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:24 am

انت مفكر ان الهانم طلبت كدا بس

دا لسه فلات وبيت ع البحر

ولا نقرطسها احسن




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:26 am

تصدقي بالله اانا تعبت اانا لو مكانك كنت خلتني محبووووووووووس ههههههههههههههههههههه
لا وتبقي مصيبه لتكوني انتي بتحرريني علشان تحبسيني انتي كمان في الاخر
ووطلعي الي هيا عملتوا فيكي علي الناس الي هتحررني وعليا
هههههههههههههههههه





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:39 am

خلاص

انا هخطف عاشقة المستحيل حبيبة قلبى
وهقعد معاها كمان

هتقعد هنا


وهاكلها





انا عرفاكى بتحبى الحاجات الغريبة دى




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:41 am

كويس قوي
والفديه كام ان شاء الله؟؟؟؟؟؟





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:43 am

ياه ليه
حررتي المدير العام
هيقرفنا يا باي

مشس مشكلة
حد تاني يبقي يحبسوا


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:44 am

ليه هو انا قاعد علي قلبك يا بنتي
هههههههههههههههه
معليش مش مشكله هاخد بالمقوله الي بتقول
كلما كنت ناجحا اكتر
كلما اذداد عدد الحاقدين عليك





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:45 am

الفديه

تذكرة للحج

وتذكرة رحلة لتايلند

واحسن فستان فرح ف العالم

وبيت ع البحر

ودبلة اموت والبس الدبلة

وحجات حلوة
اشوبس وكوكا وشبسى وتشكيله

وشاليه ف مارينا

وفيلا بحمام سباحة

وعقد ماس

وعربية لونها فشيا
احدث موديل

وقرع عسل وكاكا




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:50 am

يا سلام
حاضر يا ستي


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS


ذكر
العمر : 21
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:51 am

طلباتك بسيطه كده ليه
انا كنت عاوزك تسلقيهم





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه


الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: تعالوا نلعب   الثلاثاء ديسمبر 07, 2010 11:52 am

لا مبحبش كدا

انا قلت الى ف نفسى بجد
عادى




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
تعالوا نلعب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 3 من اصل 10انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى :: منتدى مسابقات والعاب الاعضاء :: تسالى الاعضاء-
انتقل الى: