مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى
مرحبا بك في منيديات مدرسة مبارك الاعدادية
منندي تعليمي يخدم الطالب - المعلم - ولي الامر
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا فقم بالتسجيل وافيد وااستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصورة دى من فيلم ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 9:38 am

هو فيلم رعب والبنت اللي في الصورة خايفة عشانها شايفة راجل مقنع لابس اسود في اسود وماسك في ايده خطاف .. وبيبصلها عايز يقتلها بالخطاف ده ....

اظن بان اوي يلا حلو بقى




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
MeDoOo MaHgOb
مشرف قسم الصوتيات والمرئيات
مشرف قسم الصوتيات والمرئيات


الموقع : في اي مكان هتلاقيني
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 2548
عدد المساهمات : 2137

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:23 am

بيتهيقالي دا فيلم السفاح
ههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv
NEHAL
مشرف باب الاهدائات والتكريمات
مشرف باب الاهدائات والتكريمات


الموقع : في البيت
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 2614
عدد المساهمات : 2064

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:24 am

مش هنعرفه ريح نفسك
ده حتى شكله فيلم سكه
جاوبه احسن


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 18
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 3:52 pm

ميليندا جوردن اللى فاكراه يها
مسلسل

ghost whisperer
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:15 pm

غلط مش ده اسم المسلسل ولا الفيلم اللي فيه المشهد

وكدة يبقى غلب حماركو وهجيب مشهد تاني

وده فيلم i know what you did last summer

وده اجمد فيلم رعب انا شفته بجد

وانتظرو المشهد الجديد




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 18
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:19 pm

حط صورة تانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:22 pm

وادي المشهد الجديد .. واراهنكو ان حد هيحل برضه .. عيشو





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:31 pm

حرااااااااااام عليك
متصعبهاش كده

سهل الفيلم شوية هات حاجة معروفة شوية
انما ده هنعرفوا منين


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:35 pm

ده نازل يا بنتي سنة 2010 كان ترتيبه الخامس في البوكس اوفيس كان مكسر الدنيا

معقول محدش سمع عنه يعني




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه


انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:38 pm

استني شوية وانا هعرف اجيبه


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 4:42 pm

ايه ده يخربيت كدة ده انا وقعت بلساني بس مش مشكلة يلا وريني الشطارة




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 8:41 pm

انتو خايبين جدا في الافلام ... اقول ولا حد ليه رأي تاني




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
RADWA



انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:20 pm

ايه الافلام دى
ياعم احنا مصريين
نزل عربى احسن


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 18
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:23 pm

مصر هى امى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
RADWA



انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:27 pm

نيلها جوا دمى
احناالمصريين
مصرية وافتخر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY



الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 18
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 23, 2011 11:31 pm

الافلام العربى ام الاجنبى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
NEHAL
مشرف باب الاهدائات والتكريمات
مشرف باب الاهدائات والتكريمات


الموقع : في البيت
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 2614
عدد المساهمات : 2064

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 12:06 am

يابني انا مصريه حتى النخاع
وعلى راي المثل مصر هى امي ونيلها جو دمي
الكبير مصطفى كامل قال لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون دمياطيا
ولا ايه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 12:42 am

كل اللي انتو بتقولوه ده قصر ديل ... عشانكو مش عارفين تحلو الفيلم

ايه مصرية حتى النخاع والجو ده..

والافلام العربي عمرها مكانت ام الاجنبي طبعا

وكلامكو ده بيدل على اليأس وخيبة الامل (بتفلسف)

المهم ..

اسم الفيلم ده .. future.x.crop

واستنو الفيلم اللي بعده هيهاهاهاهاها




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 12:49 am

الفيلد ده مشهووووووووووور جدا وبجد لو معرفتوهوش هيجيلي احباط





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
NEHAL
مشرف باب الاهدائات والتكريمات
مشرف باب الاهدائات والتكريمات


الموقع : في البيت
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 2614
عدد المساهمات : 2064

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 1:19 am

انا معرفوش بس هحاول اجيبه
انت لو جالك احباط يبقى احسن عشان تجيب افلام عربي


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 2:19 pm

خلاص هقول انا

ده فيلم ...prince of percia the sand of time

واظن ان في كتير منكو شافوه بس مش مهم انتظرو الفيلم اللي بعده




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 2:24 pm

فيلم عربي وسهل جدا اهو خلونا نخلص





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
NEHAL
مشرف باب الاهدائات والتكريمات
مشرف باب الاهدائات والتكريمات


الموقع : في البيت
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 2614
عدد المساهمات : 2064

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 2:26 pm

السفاااااااح
طبعا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
klashenkof
مشرف منتدى الالعاب


الموقع : هتلاقيني في بنننننطلــــــونك
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1799
عدد المساهمات : 1366

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 2:29 pm

صح يلا فين الفيلم الجديد




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://mubark-schoole.taro.tv/forum.htm
NEHAL
مشرف باب الاهدائات والتكريمات
مشرف باب الاهدائات والتكريمات


الموقع : في البيت
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 2614
عدد المساهمات : 2064

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 24, 2011 2:55 pm




يلاا سهله جدااااااااااا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الصورة دى من فيلم ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 8 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى :: منتدى مسابقات والعاب الاعضاء :: تسالى الاعضاء-
انتقل الى: