مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى
مرحبا بك في منيديات مدرسة مبارك الاعدادية
منندي تعليمي يخدم الطالب - المعلم - ولي الامر
سجلاتنا تفيد بانك غير مسجل لدينا فقم بالتسجيل وافيد وااستفيد



 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جبحـثالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 الصورة دى من فيلم ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الثلاثاء يونيو 07, 2011 7:32 pm

لا يا عم وانا اخد زنوب الصوره ليه
انا العب بس
وحطوني في فريق
وعلي راي المثل
لفيها لخفييييييييهاااااااااااا
ويتلعبوني ياما مفيش لعب
هخرم الكوره والله





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
aya
مشرفة قسم خمسه سياحه
مشرفة قسم خمسه سياحه
avatar

انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 4509
عدد المساهمات : 4032

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 10:45 am

هههههههههههههههههه

دايما كده واقف لنا في اللعبة

لعبه وخلاص بقا زي بعضه

لا نترفد كلنا من المنتدي
بسبب اللعبة بتاعتك دي
انا قولت انها نحس


[center]


[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cinderella

avatar

الموقع : فى السما
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1080
عدد المساهمات : 1067

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 11:51 am

حط يا احمد الصورة بقى
وخلينا نخلص من ام اللعبة دى
علشان انا زهقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 1:12 pm

مهو المشكله مفيش فرق


ممكن علشان تلعب تكون فرقه من أربعه

يعني لسالك تلاته


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ahmed el-assas

avatar

الموقع : بص وراك هتلاقينى واقف
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1038
عدد المساهمات : 891

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 1:17 pm

يا ابنى هاجر فى فرقتى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 1:34 pm

أنا بقول لأحمد سراج


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Ahmed el-assas

avatar

الموقع : بص وراك هتلاقينى واقف
ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1038
عدد المساهمات : 891

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 2:16 pm

اااااااااه

أوكى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ROOODY

avatar

الموقع : نادينى هتلاقينى
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3305
عدد المساهمات : 3222

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 3:41 pm

ينفع ابقى انا الحكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
RADWA

avatar

انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 4:18 pm

ادخلى انتى واحمد سراج فى فرقه واختاروا اتنين كمان معاكو
بس يلااااااااااااااااااااااااا نلعب بقى لعبه منحوسه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cinderella

avatar

الموقع : فى السما
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1080
عدد المساهمات : 1067

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 8:09 pm

شكلنا مش هنلعب اللعبة دى خالص
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الأربعاء يونيو 08, 2011 9:11 pm

طب يا جماعة

ممكن تقولو الفرقة المشتركة ف اللعبة دى لحد الان




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AhMeD ElsHeAwY

avatar

ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 847
عدد المساهمات : 885

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 2:47 pm

يلااااااااااااااااااا يا جماعة انا زهقت
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 8:00 pm

ولا تزهق ولا تزعل نفسك
يعني هلعب الامل ياخويا
مش عاوز العب يا سيدي
ظبط نفسك بقي
سلااااااااااااااام





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 8:07 pm

بجد حددوا ميعاد هنبدأ نعلب فيه
يا اما بلاش نستنى ملهاش لازمة
ونفضنا بقى




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
the qune

avatar

الموقع : في البيت
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 368
عدد المساهمات : 365

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 8:13 pm

فعلاااااااااااااا لااااااااااااازم تحددوا معااااااااااااااد للعبة يئما تفضوا نفسكم منها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MiDoOo
ThE BiG BoSS
ThE BiG BoSS
avatar

ذكر
العمر : 22
المزاج :
نقاط : 4474
عدد المساهمات : 4165

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 8:15 pm

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه





-----------------------
AzA KaNt aL zOoOrOf wE aL NaS wE aL 7AyAt DeDeEe
FaNa
3aNeD a7eB aL Ta7aDy

--------------------
aKoN aW aMoT
-------------------
MoSTa7eL tLa2y MeNy AtNeN
LaN
MiDoOo MoSTa7eL Ta2LeDo
--------------------

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
RADWA

avatar

انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 9:09 pm

الصبر حلو
وانا معدش عندى صبر
كويكلى شويه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
cinderella

avatar

الموقع : فى السما
انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 1080
عدد المساهمات : 1067

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 10:19 pm

متخلصوا بقى يا جماعة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
RADWA

avatar

انثى
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 3376
عدد المساهمات : 3268

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الخميس يونيو 09, 2011 11:54 pm

يلااااااااااااااااااااااااا


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 12:04 am


قرار نهائي المسابقه هتبدأ يوم السبت ومس جيهان اللي هتحط الصوره الساعه 11 باليلل

ولو حصل تأخير تستنوا لحد أما الصوره تنزل

والمسابقه براعايه هاله سرحان اللي قررت تطبخ الكبده والسجق وعملت برنامج ناس بوء


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
le jasmin
المشرفه العامه
المشرفه العامه
avatar

الموقع : marzia fe elbeet
انثى
العمر : 20
المزاج :
نقاط : 3096
عدد المساهمات : 2987

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 12:06 am

هههههههههههههههههههههههه

اشطة كدا




هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح ذى الناس
بس انا فكرة .............
مرة فرحت زمممممممممماااااااااان بس
الفرح كمان كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى
ساعات بلاقى الدنيا حلوة وكل حاجة بشوفها حلوة
ف لحظة بفتكر اللى راح
دموعى تنزل غصب عنى
وقلبى يسرخ جوا منى
تعبت اقول ع الجراح
هوا انا غاوية جراح وخلاص ما انا عايزة افرح زى الناس
بس انا فكرة مرة فرحت زمان
بس الفرح كمان بكانى
هضحك عمرى ما هزعل تانى
هفرح والدنيا معندانى ......................












الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 12:08 am


المسابقه هتبقي بين الفرقين

الزهور الحمراء X الجبابره


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 12:10 am


يا زهراء فرقتك لسه محددتش الأسم ولازم تدخلي وتعلني فرقتك وأسامي كل عضو


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
MOHAMED
نائب المدير العام
نائب المدير العام
avatar

ذكر
العمر : 20
نقاط : 4171
عدد المساهمات : 2668

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 12:14 am

MiDoOo كتب:
ولا تزهق ولا تزعل نفسك
يعني هلعب الامل ياخويا
مش عاوز العب يا سيدي
ظبط نفسك بقي
سلااااااااااااااام

أحمد يا برنس احنا عملنا الفرق من زمان لسه قدامك الفرصه تجيب تلت أعضاء معاك وتختار اسم حلو للفرقه وانزل يا برنس


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
AhMeD ElsHeAwY

avatar

ذكر
العمر : 19
المزاج :
نقاط : 847
عدد المساهمات : 885

مُساهمةموضوع: رد: الصورة دى من فيلم ايه    الجمعة يونيو 10, 2011 2:49 pm

يلااااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
الصورة دى من فيلم ايه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 4 من اصل 11انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة دمياط الجديدة للتعليم الاساسى :: منتدى مسابقات والعاب الاعضاء :: تسالى الاعضاء-
انتقل الى: